Un bătrân de 75 de ani, merge la spital să facă o analiză a spermei. 
 Doctorul îi dă un borcan şi-i spune: 
 - Ia borcanul ăsta şi vino cu analiza mâine! 
 A doua zi, bătrânul apare, cu borcanul la fel de curat şi gol ca ziua trecută. Doctorul întreabă ce s-a întâmplat, iar bătrânul explică: 
 - Ştiţi, doctore, uite ce-am păţit: Prima dată am încercat cu dreapta, apoi cu stânga şi nimic. Apoi am chemat-o pe nevastă-mea. A încercat şi ea şi cu mână dreaptă, şi cu mâna stânga, apoi cu gura: prima dată cu proteză, apoi fără proteză şi tot nimic. Apoi am chemat-o pe vecina de alături: a încercat şi ea şi cu amândouă mâinile şi cu gura şi tot fără rezultat. Doctorul era şocat: 
 - Ai chemat-o pe vecină ???,iar bătrânul răspunde: 
– Da şi oricât ne-am chinuit, n-am reuşit să deschidem borcanul!

Sursa : annitu.com

, ,

12 Responses so far.

  1. ...::: Onofras :::... says:

    :)):)):)) Mistoo

  2. Anonim says:

    =)) .... prea belea :))

  3. Anonim says:

    :)))) marfa

  4. Anonim says:

    Deci ii super tare :)))))))))))))))=)))))) 5 minute nu am putut sa ma opresc din ras :)))))

  5. criss says:

    :))))))))))))))))))))))))))))))
    ce tare =))))

  6. Anonim says:

    Ma bucur ca va place :) ..

  7. criss says:

    dar cica si cu gura :))))

  8. Anonim says:
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
  9. Anonim says:
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
  10. Monica says:

    E penal mă jur =))))) !

  11. Anonim says:

    =))) penala rau

Leave a Reply