Salutare,am revenit (phyo) pe mine ma fascineaza lucrurile CIUDATE ,studiezz pshihopatii si lucrurile despre diavolii.Acum 4 zile am gasit pe net o poza cu un monstru si  am inceput la o ancheta sa vedem :

O fosta slujitoare a diavolului din Swaziland, Africa de Sud, spune ca a dat nastere unui sarpe cu sapte capete, iar pe gura a scos pesti vii.
Patience Tsabedze, in varsta de 27 de ani, spune despre sine ca a slujit diavolului, insa s-a vindecat de aceasta "boala", si incearca sa isi refaca viata alaturi de un politist, cu care s-a si maritat. Potrivit sotului, femeia a renuntat la practicile satanice in urma cu doua luni, cand a fost exorcizata de pastorul Muzi Manana.

De cand a renuntat la slujirea diavolului, Patience s-a plans ca i se intampla foarte multe lucruri ciudate: a scos pe gura pesti vii, paienjeni si chiar stele de mare.

Insa cel mai ciudat lucru s-a petrecut pe data de 7 iulie. Sotul lui Patience a declarat ca sotia sa parea ca trece prin chinurile facerii, si nu mica i-a fost surpriza sa descopere ca femeia a dat nastere unui sarpe cu sapte capete.

12 Responses so far.

  1. Marian says:

    hai ma dao dracu....

  2. Anonim says:

    Ce inspaimantator ! ... aoleuuu :|

  3. phyo says:

    Zicii ca ii P*** cu 7 capete

  4. Anonim says:

    http://stire4you.blogspot.com/2011/07/unealta-diavolului-o-femeie-spune-ca.html

  5. Anonim says:

    E facuta in Photoshop. Fac si eu azi daca am timp un sarpe cu 10 capete sa va arat. Asta e vrajeala .;)

  6. Anonim says:

    Daca faci un sarpe cu 10 capete si postezi aici poza , teja esti o persoana aparte ... si numai cred prostiile astea :)

  7. Anonim says:

    N-am mai vazut asa ceva. Ceva infricosator .. :|

  8. sTar says:

    Eu cred ca a facut-o cu 7 serpi:D Sperma de sarpe:))

  9. cyocapik says:

    Nu as crede asa ceva ... :| . e straniu :)

Leave a Reply