Deoarece incepe vara vreau sa vad unde va duceti fiecare in aceasta VARA ...

Deci..ce facem ? Rapundem fiecare unde va duceti in aceasta vara ?



Eu unu sunt de parere k la noi in tara turismu e varza si preturile mari.Deci  la vara o sa plec in San Marino , unde hotelurile de 4 stele si all included cu vedere la mare piscina interioara si plaja privata te taxeaza 35 de euro pe noapte
...deci 9 zile,8 nopti all included in San Marino in jur de 250 de euro cu tot cu transport  ... ma rog  .


Unde va duceti,unde v-ar placea sa va duceti,ce planuri aveti etc?

,

11 Responses so far.

  1. Anonim says:

    Am uitat sa precizez . Eu plec pe 3 si stau pana pe 11 iulie .

  2. Anonim says:

    Am fost in Turcia in Kusadasi, am plecat pe 10 iunie, si m-am intors pe 19 iunie cu autocaru, dar ne-a dezamagit autocaru a fost o rabla, in schimb la hotel, 3 stele plus, all inclusive, tot ce vrei, 700 de euro pe 3 persoane :) A fost destul de bine, piscina cu tobogan, plaja din pacate era publica era la 100-200 de metrii de hotel :) Animatorii nu te lasau sa te plictisesti, faceau polo in apa, darts, volei, fotbal, ce vruiai. Seara animatie pentru copii, iar dupa pentru aduli, comedie :)
    A fost foarte frumos :) Si acum doi ani tot in turcia am fost dar la alt hotel. Anul de vine speram sa ne ducem in Antalya sau bodrum !
    A si mi-a fost foarte usor, eu cu tata care stim limba :)

  3. Anonim says:

    Cred ca a fost frumos.... La anu poate merg si eu in Antalia .. :X

  4. Anonim says:

    Sa speram, ca eu la anu sunt cu treapta :/

  5. $p!ke says:

    Eu merg in vara asta in Spania stau pana a sfarsitul vacantei de scoala
    o sa merg la Mare,la hoteluri de ***** :P si la Moluri.
    Si silviule tie succes unde ai sa mergi ;) :X

  6. Anonim says:

    Multumesc spike ... iti urez multa bafta

  7. Anonim says:

    Hm...eu o sa plec in Italia...in Molffeta cam pe langa Bari...ma rog ma incanta mai mult ideea sa merg la mare...da sa-ti petreci vacanta in Italia e frumos.Am casa unde sa stau :X si deabia astept ..ca vorba ta turismu e de KK rau in tara noastra :-j Sa te distrezi in vacanta silviule si voi toti al fel :P . de la SiMpLu. :P:P

  8. Anonim says:

    Multumesc SiMpLu :x .. Succec in italia sa ai parte de o vacanta de vis :X !

  9. Pim says:

    Pe 11 plec in tabara la azuga :-? deocamdata porma la mare :D

  10. criss says:

    Asta vara eu plec in bulgaria cu unchiul meu si acolo vom sta la un hodel de 3 stele jumate :))

  11. Anonim says:

    Da toti plecati din tara / localitate .... nimeni nu se duce la tara ..

Leave a Reply