Zilele trecute am găsit pe birou un HTC Sensation, primul HTC cu care mă joc mai mult de 15 minute şi care, până în momentul în care scriu acest articol, a reuşit să mă convingă să-l fac mâna mea dreaptă. Are plusuri şi minusuri, evident, mai sunt modele de lansat şi marketing de savurat, e cel mai mare telefon pe care l-a suportat vreodată buzunarul meu şi îl face fericit pe bloggerul din mine, clar! Un review complet voi publica peste câteva zile, că aş vrea să-l cunosc mai bine. În următoarele zile sunt în Viena să vorbesc despre social media, deci vom avea ocazia să fim singuri.
La conferinţa de presă am aflat că HTC Sensation este cel mai frumos şi deştept smartphone lansat până în prezent de HTC (un mini-centru de divertisment, cum spunea Dimitris Vathis, director de vânzări la HTC), şi că, împreună cu un abonament Vodafone, preţul telefonului pleacă de la 139E şi ajunge până la 379E, în funcţie de opţiunile abonamentului (vezi imaginea alăturată).

Leave a Reply