Cand eram mici, ne gandeam la treaba asta cu maturitatea si ni se parea ca asta o sa se intample cam prin 2 500, cand eram mici vedeam cu totul altfel viata la 18 ani; eram in camera dezordonat, cu doua paturi si mobilier vechi si ne jucam...ea avea mereu 18-19 ani, eu 18...sau 16-17 (Imi era frica de varsta de 19 ani, mi se parea exagerat de inaintata) si credeam ca o sa avem prieteni mari, ca o sa umblam prin cluburi si o sa avem, poate, propria casa si masina, o sa fim populare si, evident, total independent si rebeli ( ca doar asa tre' sa fie la 18 ani).Sau cel putin asta visam.




El inca mai crede ca are 17 ani; e, oarecum, realist, fiindca noi toti stim ca i-am da mai putin.Poate 14?! (Bine, mai scadem...).
        Da!Il cred!(Doar pentru ca e ziua lui)..pai..el e Ionut si are doar 17 ani.E o supersclipire a secolului, probabil cand s-a nascut el s-a produs o...extorsiune a degajamentului aa..nvm; cert e ca s-a intamplat ceva cu Universul, cred ca au scapat prea multe raze ultraviolete prin bortile de ozon si astfel a luat nastere un pusti precoce care la 17 ani e mai-mai sa termine primul an la Litere.
Nu am de unde sa stiu cum se vedea el la 20 de ani pe vremea cand era pustiulica, dar probabil..un nene gras, cu copii si poate nepoti, cu barba.Zic si eu.

Leave a Reply