Super tari cei de la Comedis! Toată stima pentru acest nou imn: Imnul sfârşitului crizei.Foarte inspirat în cuvinte, chiar haios şi plin de adevăr. Bine spuneau: În România noastrăCioca-Boca-Boca, doar aerul mai este Moca-Moca-Moca! Vă invit să-l ascultaţi şi să vă amuzaţi!
Pentru mai multe comenedii vizitati SRC
Versuri: Am iesit din criza, nimic nu imi lipseste
Sunt fericita, salariile creste
Guvernul face treaba, bugetul infloreste
Poporul sta degeaba, FMI plateste
Pe ogoare, in fabrici si uzine
Caini cu covrigi in coada alearga dupa mine
Nemtii si francezii se muta-n Romania
Obama si-a luat casa la noi la Slobozia
Dansati acum cu mine
Moca, moca, moca
Hai sa ne simtem bine
Moca, moca, moca
Am bani de n-am ce face
Moca, moca, moca
Emil Boc se intoarce
Primar la Cluj-Napoca
Eu am luat criza-ntre picioare, am calarit-o rau
Si-acuma criza moare
V-am dat Schengen, la tocat fierul
V-am umplut moca cu mancare frigideru
In criza, frate, aveam burta lipita de spate
Acuma o am lipita de fata – cu totul alta viata!
Daca era asa de rau in Romania
Mai ajungeam eu cat Mitropolia?
Noi, tiganii, am devenit model european
Pana si Sarkozy vrea sa fie tigan
Merge, da si BMW, face carute cu coviltir
Ne fura nemtii cultura – hai sictir!
Statul imi ofera gratis tot ce vreau
Doar cu mana-ntinsa trebuie sa stau
Nu am nicio grija, nu ma plictisesc
Asta-i tara moca in care traiesc
E bine, e viata, e extraordinar
Doctoru-ti baga el tie bani in buzunar
Adio spaga la politie, tribunal si primarie
Toata lumea petrece intr-o nebunie
Sa-mplinit visul de aur al romanului
Sa traiasca moca pe cheltuiala statului
Doar spune ce doresti si primesti gratuit
Cine crede ce-am cantat e-un mare tampit
Nu mai fi credul, nu mai pune botul
Ei iti promit moca, doar ca sa-ti ia votul
Dupa ce-ai muncit si te-ai chinuit
Moca-i doar in paradis – dupa ce-ai murit.
Dansati acum cu mine
Moca, moca, moca
Sau trageti niste linii
Hopa, hopa, hopa
In Romania noastra
Cioca-boca-boca
Doar aerul mai este
Moca, moca, moca

Sursa : t3uTzu

Leave a Reply