Cunoscut drept omul care nu doarme niciodata, sta sase ore noapte de noapte in studioul amenajat intr-un apartament de bloc din Piata Romana, Dan Diaconescu a reusit sa se imbogateasca din televiziunea careia el insusi i-a pus bazele. “Eu am fost un baiat sarac, am avut prima bicicleta la 23 de ani si mi-am luat-o din primul salariu, apoi am avut primii adidasi din al doilea si blugi din al treilea”, povesteste Dan Diaconescu, intr-un interviu acordat revistei “Story”. Acum, la aproape 40 de ani, Diaconescu poate afirma cu mana pe inima ca se scalda in bani, el mandrindu-se cu o avere impresionanta estimata la 33.425.000 de euro.

“De trei ani suntem pe profit. Asa mi-am luat toate masinile, sunt ale OTV-ului, decat sa dau banii la stat, mai bine i-am investit in firma, nu? Mi-am luat doua Rolls Royce-uri, unul Phantom si altul Drophed, un Bentley Flying Spur, iaht (o data am mers cu el pe lacul Snagov, atat), toate in leasing operational, casa in Primaverii, mai am o casa la mare pe faleza, alta la munte, am agonisit ceva”, s-a confesat bosul OTV.

Banii nu reusesc, insa, sa suplineasca orele tot mai putine petrecute alaturi de familia sa, iubita Emi Batoi si fetita in varsta de 5 ani, Dona Milena. “Am patru vacante pe an: de Paste, Craciun, una vara si una iarna. Dona ma cearta, de ce nu o duc si o iau de la gradinita. E o vorbareata, canta, danseaza, e averea mea, e o minunatie de copil. Abia astept sa implineasca varsta legala pentru munca sa o aduc la OTV sa imi ia locul”, a mai declarat Diaconescu.

Desi are o relatie din studentie cu iubita sa, Emi, mama copilului sau, Diaconescu nu vrea sa-si oficializeze inca legatura cu aceasta: “Cine ma mai ia pe mine la varsta asta, nici nu sunt vreun frumos…Cand? Nu am timp!”

A strans ca furnica

- Casa pe malul marii la Constanta-250 000 de euro
- Casa pe Valea Prahovei, Sinaia- 250.000 de euro
- Casa in Primaverii, Bucuresti- 500 000 de euro
- Iaht-500 000 de euro
- Rolls Royce Phantom-385.000 de euro
- Rolls Royce Drophed-340.000 de euro
- Bentley Flying Spur- 200 000 de euro
- Bloc Baneasa, 6 etaje- 1 000 000 de euro
- Televiziunea OTV-30 000 000 euro (cea mai recenta oferta facuta).

Sursa : bloguluzizu

One Response so far.

  1. Anonim says:

    Pe ce loc din Romania se afla miliardarul Dan Diaconescu ?

Leave a Reply