Auzi si la Andy asta... a avut el o tentativa de blog dar fara nici un rezultat iar acum s-a apucat de altul. Chestia pozitiva e ca macar acum are idei pentru "proiectul" asta (deci tine-te de el) si in plus mi-a dat peste bot cu o leapsa.
Ce-mi mai aduc aminte din copilarie ?
Pai mai Andy, ce-mi aduc eu aminte, e valabil pentru oricine din generatia noastra. Stai sa fiu putin mai clar. Daca si tu, ca mine, ai o parere de rau cand urmaresti materialul asta...


...inseamna ca ai avut o copilarie frumoasa, ca si a mea. 
De ce ? Pai nici mie nu imi placea asa mult scoala, dar am trecut prin ea, am invatat ceva ceva si m-a format ca persoana. Veneam de la scoala, incercam sa fac temele cat mai repede ca sa pot sa ies afara si sa rup mingea in doua (daca era primavara, vara, toamna) sau sania in trei (iarna). Nu aveai minge ? Nici o problema. Erau cartile de joc, erau jocurile de grup... era imposibil sa te plictisesti. Mobil nu era, status pe Messenger nu era, nimeni nu stia ce si cum. Intram in casa din cand in cand doar ca sa stie mama ca inca sunt in viata.
Acum ma uit pe rafturile cu dulciuri si nu imi vine sa cumpar mai nimic. Nu ma mai incanta nimic pentru ca sunt prea multe. Atunci, tanjeam cu zilele dupa o ciocolata. Ce zic eu cicoloata ? Dupa o guma... Prindeam 2 bani, repede dulciuri. 
Sa vad in ziua de azi care reuseste sa convinga un copil sa manance salcam. Pai mancam salcam doar ca sa nu mai intru in casa sa mananc de teama sa nu-mi spuna mama ca nu mai ies pentru ca e tarziu.
Nu incerc sa urmez nici o ordine, de aceea spun ceea ce probabil m-a marcat mai mult.
Ce sa mai zic de faptul ca strazile erau ocupate de noi, nu de masini. Era sarbatoare cand trecea o masina... in rest auzeai doar strigate de genul...
 ... - 9 - 1 ... afara.. !
- A fost pe linie... repetam !
- Ce vrei ma... iesi afara... 9 - 1 !
- Nu ies.. repetam... e mingea mea !
- Bine ma... repetam...
Normal, pentru ca era o minge la tot cartierul si la cat de disperati eram, faceam si compromisuri.
Sa mai spun ca atunci cand ploua refuzam sa stam in casa si preferam sa ne uitam la fulgere din scara blocului si ne minunam ca disperatii. Pai acum ca ploua, ca tuna... exista UPS-uri. Tre' sa cada serveru' ca sa nu se mai poata juca astia micii :)).
Cati dintre voi, cei din generatia 80, 90, ati mai vazut copii cu cornete ?
Cate si mai cate. Eu am spus in 2 minute toate chestiile astea dar daca ar fi sa stau o zi sa ma gandesc doar la subiectul asta, n-ar avea WORD-ul pagini sa le cuprinda :)). Asta-i treaba, timpul trece, generatiile se schimba, si nu avem ce face.
Bunicii nostri au crescut intr-un fel, parintii nostri in alt fel si nu ne convine pentru ca ei nu accepta lucrurile care noua ni se par normale dar iata ca ne vine randul. Noi nu acceptam ce vedem la astia mici dar fratilor... lumea se schimba iar noi trebuie sa acceptam asta.

Leave a Reply